آموزش طراحی لباس در کرج

خانه    آموزش طراحی لباس در کرج

دوره طراحی لباس (دوره طراحی لباس با رایانه و نرم افزار)

طراحی لباس یکی از آن رشته هایی است که طرفداران زیادی در سال های اخیر پیدا کرده است. با پیشرفت تکنولوژی، روش های طراحی لباس نیز پیشرفت کرده است به عنوان مثال با کمک رایانه و نرم افزار می توان این کار را انجام داد. در آموزشگاه خیاطی سپید آموزش طراحی لباس در کرج به روش های مختلف آموزش داده می شود. تا انتهای مطالب با ما همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

آموزشگاه سپید برگزار کننده دوره های جامع طراحی لباس در کرج که شامل : طراحی آناتومی، طراحی لباس ، جنسیت سازی ، مبانی رنگ، خلاقیت در طراحی لباس، تدابیر خطی می باشد.
همچنین مهم ترین مبحث ها مثل ساخت مود برد ، کالکشن سازی ، شناخت انواع استایل ها و ساخت پرتفولیو را در دوره طراحی لباس در کرج به شما هنرجویان آموزش داده می شود. 
در آموزشگاه سپید علاوه بر طراحی لباس دستی طراحی لباس به گونه ای جدید و دیجیتال آموزش داده می‌شود.
مانند : الگو سازی و مدلسازی رایانه ای با نرم افزار جمینی و طراحی لباس با جدید ترین نرم افزار طراحی لباس (clo3d)

هم چنین لازم به ذکر است برگزاری دوره طراحی لباس در آموزشگاه سپید به صورت ۵۴۰ ساعت و با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای می باشد. 

 

چه کسانی باید به آموزش طراحی لباس فکر کنند؟

شاید در اطرافتان افرادی را دیده باشید که در انتخاب لباس بسیار سخت گیر باشند. حتی ممکن است خود شما نیز جزء این دسته از افراد باشید تا حدی که گاهی اوقات به این فکر می کنید که ای کاش خیاطی بلد بودید تا لباسی را که دوست دارید دقیقا مطابق با سلیقه تان بدوزید. نگران نباشید. در آموزشگاه خیاطی سپید ما به شما می آموزیم چگونه لباس طراحی کنید و سپس آن را بدوزید. پس اگر شما جزء افراد زیر هستید باید به دوره آموزش طراحی لباس در کرج آموزشگاه سپید فکر کنید.

  • اگر می خواهید لباس هایی خاص و متفاوت داشته باشید.
  • اگر می خواهید اطرافیان را به طراحی لباس هایی که می پوشید جذب کنید.
  • در صورتی که به دنبال شهرت و معروف شدن هستید.
  • دوست دارید لباس هایی را که طراحی می کنید افراد خاص در جامعه بپوشند.
  • به دنبال کسب درآمد زیاد هستید.

اگر یکی از موارد بالا را در خود می بینید ما به شما دوره طراحی لباس در کرج آموزشگاه سپید را معرفی می کنیم. در این دوره شما می توانید ۵۴۰ ساعت زیر نظر اساتید حرفه ای آموزش ببینید تا بتوانید به صورت دستی و با کمک رایانه و نرم افزار لباس طراحی کنید. سپس با دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای، کسب و کارتان را شروع کنید.

آموزش طراحی لباس در کرج چه پیش نیازهایی دارد؟

طراحی لباس مانند هر رشته دیگری یک سری پیش نیازها دارد. در صورتی که این پیش نیازها را به خوبی یاد گرفته باشید می توانید ادامه مسیر را با موفقیت پشت سر بگذارید. در طراحی لباس شما باید با آناتومی بدن، طراحی چهره، رنگ شناسی، پارچه شناسی و … آشنا باشید تا بدانید برای هر فرم بدنی چه مدل لباسی مناسب تر است. همچنین باید پارچه های مختلف را به خوبی بشناسید و بدانید در انواع مدل های لباس چه نوع پارچه ای مناسب تر است. با شناسایی رنگ ها و … نیز می توانید لباس هایی مناسب طراحی نمایید. اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید نگران نباشید. در دوره های آموزشگاه خیاطی سپید ما به شما تمامی مباحث مورد نیاز طراحی لباس را آموزش می دهیم به همین دلیل همه کسانی که به این رشته علاقه دارند می توانند با گذراندن این دوره ها به آرزوی خود یعنی طراح لباس شدن دست پیدا کنند.

در دوره های طراحی لباس آموزشگاه سپید چه مباحثی آموزش داده می شود؟

همانطور که می دانید افراد مشهور در سراسر دنیا طراحان لباس مخصوص خود را دارند. این مسئله نشان می دهد راه پیشرفت رشته طراحی لباس بسیار وسیع است. طراحی لباس رشته ای بسیار جذاب و درآمد زا است به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال فراگیری آن هستند. بر همین اساس اگر شما نیز به فکر این هستید طراحی لباس را یاد بگیرید، آموزشگاه سپید در خدمت شماست. تیم حرفه ای آموزشگاه خیاطی سپید ارائه دهنده آموزش های پیشرفته در زمینه طراحی لباس به صورت دستی و طراحی لباس با نرم افزار و رایانه به شما عزیزان می باشد. مهم ترین مباحثی که در دوره های طراحی لباس آموزشگاه سپید مطرح می شود عبارتند از:

  • طراحی لباس
  • طراحی آناتومی
  • مبانی رنگ
  • جنسیت سازی
  • تدابیر خطی
  • خلاقیت در طراحی لباس
  • طراحی لباس دستی
  • طراحی لباس با رایانه و با جدید ترین نرم افزار های جمینی، clo3d و …
  • مود برد
  • شناخت انواع استایل ها
  • الگو سازی و مدل سازی
  • ساخت پرتفولیو
  • کالکشن سازی

همانطور که مشاهده کردید هر آن چه که برای طراحی لباس در دنیای دیجیتال امروز نیاز دارید را در آموزشگاه سپید به شما آموزش می دهیم تا به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید. برای اطلاع دقیق تر از دوره آموزش طراحی لباس در کرج می توانید با ما تماس بگیرید.

 

طراحی لباس با رایانه و نرم افزار در کرج چگونه است؟

در دنیای جدید کار های زیادی با کمک رایانه و نرم افزار های مختلف انجام می شود از طراحی یک ساختمان گرفته تا طراحی لباس و … کار با رایانه برای بیشتر افراد جذاب است و خیلی از مراحل را برای فرد راحت تر می کند مثلا در طراحی لباس با کمک نرم افزار می توانید خیلی سریع تر و راحت تر به طرح نهایی خود دست پیدا کنید در نتیجه در مدت زمان کمتری می توانید کار خود را به اتمام برسانید.

یک طراح لباس باید مهارت کافی داشته باشد با کمک رایانه نیز لباس طراحی کند. به همین خاطر در آموزشگاه سپید علاوه بر آموزش طراحی لباس دستی، طراحی لباس با شیوه های جدید و دیجیتال نیز آموزش داده می شود. در این روش ما به شما یاد می دهیم چگونه با کمک کامپیوتر و نرم افزار هایی که وجود دارد، لباس طراحی کنید. ما الگوسازی و مدل سازی را با کمک نرم افزار جمینی و طراحی لباس را با جدید ترین نرم افزار طراحی لباس یعنی clo3d به شما یاد می دهیم و در آخر بعد از سپری کردن دوره، مدرک معتبر فنی حرفه ای به شما تعلق می گیرد. در نتیجه با مهارت هایی که کسب کردید می توانید کار خود را آغاز کنید.

طراحی لباس با رایانه و طراحی لباس با نرم افزار چه مزایایی دارد؟

استفاده از رایانه و نرم افزار به شما می کنند یک طراح لباس حرفه ای شوید. این کار مزایای زیادی برای شما دارد که برخی از مهم ترین آن عبارتند از:

  • طراحی لباس با رایانه بسیار دقیق و سریع تر است.
  • با کمک رایانه می توانید رنگ متناسب با مدل لباس را انتخاب نمایید. رایانه الگو را به صورت جداگانه به شما نشان می دهد تا شما بتوانید رنگ مناسب را انتخاب نمایید.
  • با کمک آن می توانید با الگوها و بافت پارچه ها کار کنید و مناسب ترین آن را انتخاب نمایید. این کار در هزینه ها و وقت شما صرفه جویی خواهد کرد.
  • از آن جایی که به صورت مجازی کار می کنید هزینه مواد اولیه به شدت کاهش می یابد.
  • با کمک نرم افزار های جدید می توانید به صورت سه بعدی لباسی که طراحی کرده اید را ببینید در نتیجه خیلی راحت می توانید ایرادات و نواقص کار را برطرف نمایید. این کار به صورت دستی و بر روی کاغذ سخت تر انجام می شود.

مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از مزایای طراحی لباس با رایانه و طراحی لباس با نرم افزار بود. برای دست یابی به آن ها می توانید از دوره های طراحی لباس با رایانه و نرم افزار آموزشگاه سپید کمک بگیرید.

 

نمونه ای از آموزش و اتود های طراحی لباس آموزشگاه سپید در کرج

نتیجه گیری

آموزشگاه سپید برگزار کننده دوره های جامع طراحی لباس در کرج و طراحی لباس با نرم افزار در کرج، که شامل: طراحی آناتومی، طراحی لباس، جنسیت سازی، مبانی رنگ، خلاقیت در طراحی لباس و تدابیر خطی می باشد. همچنین مهم ترین مباحث مثل ساخت مود برد، کالکشن سازی، شناخت انواع استایل ها و ساخت پرتفولیو را در بر می گیرد. در این آموزشگاه علاوه بر طراحی لباس دستی، طراحی لباس به گونه ای جدید و دیجیتال آموزش داده می شود مانند الگو سازی و مدل سازی رایانه ای با نرم افزار جمینی و طراحی لباس با جدیدترین نرم افزار طراحی لباس (clo3d).

 این آموزشگاه ۵۴۰ ساعت آموزش طراحی لباس با مربی گری خانم موسوی و مدیریت خانم سلیمانی با ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای و بین المللی برای شما هنرجویان عزیز به همراه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش طراحی لباس در کرج می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آموزشگاه سپید آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.