دوره عروس پیشرفته ترم ۱

خانه    دوره عروس پیشرفته ترم ۱

خیاطی لباس عروس، نیازمند خلاقیت و دید هنری  خاص و ویژه ای است ، اما قبل از هر چیز باید اصول درست دوخت این لباس زیبا را از پایه آموخت . خیاطی سپید ارائه دهنده دوره های جامع دوخت لباس عروس در کرج است .

آموزشگاه خیاطی سپید مفتخر است اعلام کند، که جامع ترین دوره خیاطی لباس عروس در کرج را دارد ، که سرفصل های مهم و مورد نیاز هنرجویان ، بصورت جامع و کامل زیر نظر اساتید بزرگ خیاطی لباس عروس و لباس شب تدریس می شود.

درباره دوره عروس پیشرفته ترم ۱

خیاطی سپید در کرج، توانسته کامل ترین دوره آموزش دوخت لباس عروس و لباس شب را برگزار کند که در آن تمامی مفاهیم پایه و کلیدی در طراحی و دوخت لباس عروس و لباس مجلسی آموزش داده شود.

در پایان دوره عروس پیشرفته ترم ۱، شما می توانید مطابق با سلیقه خود طراحی لباس شب کرده و مطابق با اصول لباس مورد نظرتان را بدوزید.

سرفصل های دوره ی خیاطی عروس پیشرفته ترم ۱ شامل موارد زیر است:

۱.آموزش مانکن سازی مطابق اندام شخصی :

طراحی مانکن، بخصوص مانکن سه رخ  در حرفه طراحی لباس از جمله مهمترین موارد است ، چراکه لباس برای نشان دادن خود باید بر روی فیگور قرار بگیرد .

۲. مولاژ پیپرینگ :

آموزش تکنیک مولاژ ، ازجمله سرفصل های مورد آموزش در دوره عروس پیشرفته ترم ۱ خیاطی سپید است.

مولاژ پیپرینگ ، از جمله جدید ترین روش های خیاطی است که امکان دوخت ،  لباس هایی مناسب اندام هر شخص بصورت کاملا فیت را به خیاط می دهد .

 

۳. طراحی:

هر لباسی قبل از دوخت و برش نیازمند طراحی دقیق و هنرمندانه است .

شما با شرکت در دوره عروس پیشرفته ترم ۱ ، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با تکیه بر خلاقیت خود به کمک

اساتید آموزشگاه خیاطی سپید در کرج به یک طراح لباس کاربلد تبدیل شوید و طراح های منحصر به فرد خودتان را طراحی کنید.

۴. حجم سازی :

حجم سازی از جمله مهم ترین تکنیک های دوخت لباس های مجلسی و لباس عروس است. در تکنیک حجم سازی بعد از مولاژ پیپرینگ روی مانکن حجم سازی صورت می گیرد.

از مهم ترین مباحث خیاطی ، اندازه گیری است. یک خیاط حرفه ای با اندازه گیری درست و اصولی ، می تواند لباس را حتی بدون پرو هم کاملا مناسب با مدل خود بدوزد. شما در این دوره خیاطی سپید نحوه درست اندازه گیری و حجم سازی در لباس عروس را می آموزید .

 

 

۵. دوخت تاپ ساتن:

یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در دوخت لباس شب، لباس عروس و لباس مجلسی پارچه ساتن است.

اما دوخت با این پارچه زیبا نیازمند مهارت خاص و منحصر بفردی است؛ در دوره عروس پیشرفته ۱ خیاطی سپید به شما روش های دوخت تاپ ساتن برای انواع لباس عروس ها و لباس های مجلسی آموزش داده می شود.

۶. فنرکشی:

فنر دوزی در  لباس مجلسی موجب راحتی و صاف شدن بالا تنه ی لباس عروس و لباس شب می شود و مانع از جابجایی لباس هنگام پوشیدن می شود. فنردوزی و فنرکشی  در لباس مجلسی و لباس عروس که برش های عصایی یا راسته در پشت و جلو لباس انجام شده، صورت می گیرد.

فنرها انواع استخوانی و حصیری دارند، فنر های استخوانی دارای خاصیت ارتجاعی هستند، و بر روی آنها دو محل برای دوخت قرار دارد. این فنر در سه سایز مختلف عرضه می‌شود

فنرهای حصیری حالت ایستاده دارد و بیشتر برای قرارگیری در درز لباس‌ها استفاده می شوند.

۷.اسلش کاری:

پس از فنرکشی، برای فیکس شدن و نمایان نشدن کاپ ها و فنر ها از روی لباس، اسلش کاری انجام می شود.

اسلش کاری از جمله ظریف کاری های مربوط به دوخت لباس عروس و لباس شب است که جلوه و نمای لباس را زیباتر می کند.

 

 

۸.انواع باکس ها:

برای اینکه در مسیر طراحی و دوخت لباس عروس و لباس شب بتوانید حرفه ای ظاهر شوید، باید بالاتنه هایی زیبا با تن خوری شیک داشته باشید. در دوره عروس پیشرفته ترم ۱ در خیاطی سپید، شما سرفصل باکس دوزی و الگوسازی را نیز به خوبی می آموزید.

سرفصل باکس دوزی این دوره شامل : آموزش باکس سبک ، آموزش باکس سنگین ، آموزش باکس مادر ، آموزش باکس ناقرینه و آموزش باکس سرشانه است که به صورت جامع و کامل زیر نظر مدررسان مجموعه خیاطی سپید می آموزید. شما الگوسازی و باکس سازی را با جدیدترین متدها در این دوره یادگرفته و پس از پایان این دوره شما می توانید، بالاتنه هایی شیک و زیبا برای لباس شب ، لباس عروس دوخته و بندینک های حرفه ای بدوزید و کرفیله کنید .

۹. یقه دالبر:

یکی از انواع یقه های پرطرفدار در لباس های مجلسی یقه دالبر است.

دوخت و الگوسازی این مدل در طراحی و دوخت لباس عروس بسیار حائز اهمیت است. در این دوره صفرتا صد آموزش الگوکشی و دوخت یقه دالبر تدریس می شود که کمک شایانی در طراحی لباس عروس و لباس شب به شما می کند.

۱۰. یقه ایستاده :

یقه ها در لباس مجلسی از جمله مهم ترین اجزا هستند، که دوخت و برش آنها بسیار منحصر به فرد است. یقه ایستاده از جمله یقه های پرطرفدار در دوخت و طراحی انواع کت های مجلسی است .

۱۱. یقه رومی:

یقه رومی انواع مختلفی دارد؛ یقه رومی حلزونی و یقه رومی توری پرطرفدارترین یقه رومی های مناسب لباس عروس و لباس شب هستند. اما دوخت و برش آن نیاز به لقی گیری و تکنیک های ویژه ای دارد که اساتید خیاطی سپید در دوره عروس پیشرفته ترم ۱ به آموزش آن میپردازند.

۱۲. انواع دامن کلوش:

دامن های کلوش، نیم کلوش، سوپر کلوش و تمام کلوش  از جمله دامن های مجلسی هستند؛ که بصورت جداگانه یا در غالب پیراهن همراه با یک بالاتنه جذاب یک لباس مجلسی و لباس عروس زیبا را تشکیل می دهند .

الگوسازی و دوخت دامن های سوپر کلوش فرمول و متراژ خاص خودش را دارد؛ کما اینکه در دوخت لباس های مجلسی و لباس عروس جنس پارچه می تواند فرآیند دوخت را با چالش رو به رو کند.

۱۳. دامن دنباله دار:

اغلب لباس عروس ها دارای دامن های دنباله داری هستند، که به زیبایی، ظرافت و گیرایی این لباس ها می افزاید.

دامن های ماهی و دامن های پشت بلند از محبوب ترین مدل های دامن دنباله دار می باشند، که طراحی این مدل دامن می تواند در طراحی لباس شب های متفاوت کمک شایانی کند.

۱۴. انواع دامن پیلی:

دوخت دامن پیلی تخت، دامن پیلی دو قلو، دوخت دامن پیلی ناودانی و دامن پیلی یک طرفه از جمله مهارت هایی است که هر خیاط و طراح لباس شب حرفه ای باید بیاموزد. در این دوره تمام مدل های دامن پیلی به شما آموزش داده می شود.

 

آموزشگاه خیاطی سپید در کرج،  توانسته با تجربه چندین ساله خود  و استاید نامی در امر آموزش، طراحی و دوخت لباس عروس همواره مطابق با ترند های روز دنیای مد و فشن پیش برود.

دوره های خیاطی سپید شامل مباحث تئوری و عملی می باشند که زیر نظر مدرس حرفه ای، برگزار می شود.

با شرکت در دوره عروس پیشرفته خیاطی سپید، شما می توانید به یک خیاط حرفه ای لباس عروس تبدیل شوید، طراحی لباس بر اساس آخرین ترند های لباس عروس در ۲۰۲۴ در خیاطی سپید به شما آموزش داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان برگزاری دوره عروس پیشرفته ترم ۱ می توانید با شماره های آموزشگاه خیاطی سپید تماس بگیرید.

اطلاعات تماس آموزشگاه خیاطی سپید